Friday, March 27, 2009

pENgalaman Berasaskan SEkolah...sekolah pilihanku


Nampaknya hari ni hari terakhir aku ke sekolah melalui Pengalaman Berasaskan sekolah. Adui sedih menyelubungi hati ini bila terpaksa meninggal murid-muridku yang pelbagai ragam. Perasaan menjadi seorang pendidik bertambah kuat buat diriku. Terharu dan tersentuh hati ini pabila ucapan ikhlas dari anak-anakku khas buatku seperti SELAMAT PAGI CIKGU, SELAMAT PETANG CIKGU, SELAMAT PULANG CIKGU, SELAMAT SEJAHTERA CIKGU, dan SELAMAT TENGAH HARI CIKGU. Akhirnya impian aku untuk menjadi seorang pendidik semakin nyata. Doakan aku semoga berjaya menjadi seorang pendidik yang berjaya kelak, AMIN..
Apapun yang kulakukan di sekolah hari ini, adalah yang terbaik dapat kulakukan buat murid-muridku. Aku akan merindui merek
a semua.. terima kasih SRK Saint Francis Xavier kerana sudi memberi aku peluang.

Gelagat anakku, ALJEY 3 Motovasi

beRsama kumpulan nakal 3 Motivasi, Aljey, Richard, Richie

sUasana barisan perhimpunan sidang Pagi SRKSFX

Senyuman sahabat karib yang penuh ceria...

2 comments:

fiqah idris said...

huhu
macam best je sfx.
sem depan la.
aku pbs disana
lalalla

PutEra Boi said...

ahhaha..memang sangat best...