Saturday, July 16, 2011

Juri Pertandingan Nyanyian

Setelah kian lama x menulis blog aku nie, akhirnya aku kembali.
dEngan pengisian kali ini, aku nak share korang aku jadi juri /pengadil nyanyian tadi.
Satu yang baru untuk aku, aku tak lah reti sgt menyanyi ni, but kalau aku nyanyi taklah sumbang mambang, cukuplah tidak lagi tune lagu asal dan reti dengan kod lagu.kalu tinggi, aku senyap tak nyanyi buka mulut, motif??siapa tahu?hahah

susah nak jadi juri nyanyian ni geng, banyak kena tahu. Apatah lagi kalau semua suara hebat, nak bagi siapa markah lebih pun susah, lainlah kalau yg sumbang tue, tutup mata je aku bg markah.tapi yg buat aku bangga, semangat dan keyakinan setiap peserta yang penting.susah nak nyayi atas pentas apatah lagi buat yang pertama kalu kan. Anyway, aku tetap salute dan bangga dengan korang!

k, nak lelap mata, good nite buat korang semua! salam...

3 comments:

Unknown said...

bestnye kalo dapat nyanyi kat atas pentas...

Eystercy Love Him said...

well done juri!best la ko.bpeluang jdi juri tuk dua jenis pertandingan.nyway, sia suka blog ni.1 thing, anda guru y dihasratkan.well done YDP!

norancullen said...

salam, saya noran, pelajar dari UKM mewakili satu program yang akan di adakan. saya sedang mencari seorang yang berpengalaman dlm menjadi juri pertandingan nyanyian bg pertandingan voice of unity bg festival kebudayaan akan datang. Boleh saya dapatkan number contact encik. email/fb/phone number. tq so much.