Friday, September 9, 2011

Mungkin luahan akhir....

entahlah, lancar plak tangan ini mau menaip coretan blog ni sedangkan asgment aku bertimbum lagi blum siap. anduu bah.. ndak pa yg penting aku puas.

Entahlah sejak kebelakngn ni aku selalu terguris. What de hell, lelaki pun terguris!!! well walau aku lelaki pun, aku tetap manusia yg ada hati dan perasaan. Ahahkk. berat hati bila fikir, "KENAPA AKU DIBUAT MCM NI..."... susah sangatkah mau faham atau menerima WHO AM I?

Korang akan tau bila korang mengalami situasi mcm aku Geng. heheh. bila hidup kamu dengn org yg korang syg, tapi yg sedihnya dia cakap dia memahami kamu..tapi realiti NO! dia cakap, dia belajar mempercayai kamu, but realitinya..its sameeee di awal perkenalan lagi...

Last-last, kamu yang disabitkan dengan pelbagai ayat-ayat yg cukup menghukum kematian diri kamu. Sehingga kamu berfikir, adakah ia adil buat diri kamu berakhir dengana seorang yang maruah hidupnya dipandang sebagai seorang Jenayah. Tapi aku BERfikir panjang , kalau inilah penghujungnya yg dia maksud "BREAK OFF", aku terima seadanya segala sabit jenayah yg dia hukum kepada aku.. asalkan dia puas hati dan mempunyai alasan yang kukuh untuk MEMBENCIKU DAN MELUPAKAN aku..

--AHAHAHAH.. lawak wei.. tetiba jak dgr sound orang .. "MENGARUT!!!---- better aku stop di sini..

yang benar..
Chibi