Wednesday, January 18, 2012

NEKAD DENGAN KEPUTUSAN

After terima mesej dia hari ini, akhirnya aku sedar betapa dingin dia dengan aku. aku digelar SAIKO A.K.A PsiKo. :-(

Well, sampai bila aku akan terus dilemma..sampai bila aku akan terus dibelenggu permasalahan sebegini sedangkang dia sudah maju setapak dengan dunia nya termasuklah pemikiranya. Kalau dia sudah begitu berani, kenapa aku pula yang terus tertinggal dan terseksa..

Selama ini dia nampak aku seteruk yang dia anggap sehina yang dia pandang. so tidak hairanlah banyak tuduhan dia lekat kat dahi aku.. Hakikinya, aku tetap begini.. aku tetap percaya bahawa aku tidak seperti sehina yang digambarkan olehnya..

aku tunggu sehingga jumaat ini.. Kalau mmg tiada harapan, aku terpaksa akur. aku akan buat sebagaimana cara dia ajar aku untuk melupakan orang. biarlah semua gambar ini di delete... biarlah semua video ini di buang.. aku teramat sedih.. menunggu kasih yang tidak akan datang.

aku pasrah~~~ syed chibi.

No comments: